Teorie her jako bojové umění: PRŮVODCE (009)

28. květen 2013 | 08.00 |

Průvodce "Teorií her jako bojovým uměním" umožňující snadnou orientaci v seriálu na dané téma, který je pravidelně (denně) uveřejňován od 25.1.2013. Tučně jsou vyznačeny významné díly seriálu.

(58.1) Hra: Jak a proč diskutujeme?

8. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-1-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Vymezení dvou motivů komunikace: 1. Ovlivnit chování druhého člověka. 2. Získat nové poznatky.

(58.2) Hra: Jak a proč diskutujeme?

9. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-2-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Atributy, kterými se v neformálních diskusích obhajuje či prosazuje základní ideové paradigma jader vyjednávání vlivu struktur založených na vzájemném krytí porušování obecně přijatých zásad. Přehled příčin, proč někdo přebírá a hájí postoje, které jsou derivátem základního ideového paradigmatu jader vyjednávání vlivu uplatňovaného prostřednictvím struktur založených na vzájemném krytí porušování obecně přijatých zásad (genetické důvody, replikační důvody, konspirační důvody, spekulační důvody, spontánní).

(58.3) Hra: Jak a proč diskutujeme?

10. květen 2013

http://radimvalencik.

pise.cz/253-58-3-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Genetické důvody, replikační důvody, konspirační důvody, spekulační důvody, spontánní obhajoby základního ideového paradigmatu – jejich role a podíl. Podmíněnost tvrzení a jak se pozná snaha dobrat se pravdy.

(58.4) Hra: Jak a proč diskutujeme?

11. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-4-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Krize základního ideového paradigma, alternativy jeho proměn: Katastrofická vize rozpadu institucí a cesta pozitivního řešení. Význam pozitivní vize.

(58.5) Hra: Jak a proč diskutujeme?

12. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-5-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Pozitivní vize ekonomiky produktivních služeb spojených s nabýváním, uchováním a uplatněním lidského kapitálu.

(58.6) Hra: Jak a proč diskutujeme?

13. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-6-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Konkrétní příklad – možnost prodloužit horizont i zenit produktivního uplatnění člověka.

(58.7) Hra: Jak a proč diskutujeme?

14. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-7-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Odpověď na nejčastěji se vyskytující námitky, pokud jde o možnost přechodu k ekonomice založené na produktivních službách.

(58.9) Hra: Jak a proč diskutujeme?

15. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-9-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Odpověď na nejčastěji se vyskytující námitky, pokud jde o možnost přechodu k ekonomice založené na produktivních službách.

(58.8) Hra: Jak a proč diskutujeme?

16. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/253-58-8-hra-jak-a-proc-diskutujeme.html

Odpověď na nejčastěji se vyskytující námitky, pokud jde o možnost přechodu k ekonomice založené na produktivních službách.

(59.1) Hra: Naštvání není řešení

17. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/279-59-1-hra-nastvani-neni-reseni.html

O významu teorie her pojaté jako bojového umění na konkrétním příkladu jedné diskuse. Vhodné pro vytvoření představy o tom, jak seriál studovat a k čemu je.

(59.2) Hra: Naštvání není řešení

18. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/280-59-2-hra-nastvani-neni-reseni.html

Názorný příklad toho, proč je potřeba znát (pochopit, udělat si konkrétní představu) o následujícím: 1. Jak fungují struktury založené vzájemném krytí porušování obecně přijatých zásad. 2. Jak se vytváří na různých úrovních jejich působení jádro vyjednávání vlivu uplatňovaného uvedenými strukturami. 3. Jakým tlakům je v současné době vystaveno základní ideové paradigma, které jádra vyjednávání vlivu sdílejí, a jak ovlivnit jeho metamorfózy. Vhodné pro vytvoření představy o tom, jak seriál studovat a k čemu je. Odpověď na otázku: Lze něco pozitivně ovlivnit a jak?

(71) Hra: Pražské koalice

28. květen 2013

http://radimvalencik.pise.cz/299-71-hra-prazske-koalice.html

Co se hodí k modelování vývoje na pražské radnici více: Model vyjednávání v redistribučním systému, nebo koncept struktur založených na vzájemném krytí porušování obecně přijatých zásad? Jak se pozná, který model více odpovídá realitě?

(Pokračování)

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře