24. duben 2016 | 07.00 |
Chcete si článek přečíst?
Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Jak vypnout blokování reklamy?
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
 
Krátce přerušuji prezentování výsledků analýzy komplexu her TITANIC, konkrétně sérii o "výpočtu sluníčkářů", a zařazuji aktuální informaci o letošní konferenci Lidský kapitál a investice do vzdělání.
Informace o 19. ročníku konference Lidský kapitál a investice do vzdělání
19. ročník konference
Lidský kapitál a investice do vzdělání 
 
 
 | 
  Datum:    
  | 
 
  24. a 25. listopadu 2016 
  | 
 
 
 | 
  Místo: 
  | 
 
  Vysoká škola finanční a správní, z.ú., Estonská 500, Praha 10 
 (vchod z Kodaňské ulice) 
  | 
 
 
 Jednání konference bude probíhat v následujících sekcích:
 - Sekce A: Faktory rozvoje lidského kapitálu a ekonomického růstu (vzdělání, zdraví, apod.):
 
 - Sekce B: Problematika financování terciárního vzdělání v kontextu sociálních modelů:
 
 - Sekce C: Ekonomika produktivních služeb a prodloužení produktivního uplatnění:
 
 - Retrosekce: Civilizace na rozcestí po 50 létech
 
 - Studentská sekce: Vzdělání – pohled nabyvatele
 
Sekce A: Faktory rozvoje lidského kapitálu a ekonomického růstu (vzdělání, zdraví, apod.):
 - Jak související změny v charakteru ekonomického růstu se změnami obsahu vzdělání?
 
 - Jakou roli hraje vzdělání v ekonomickém růstu?
 
 - Jaké jsou možnosti užší spolupráce univerzit a firem?
 
 - Jaké jsou hlavní determinanty vzdělání a zdraví jako klíčových faktorů rozvoje lidského kapitálu?
 
Sekce B: Problematika financování terciárního vzdělání v kontextu sociálních modelů:
 - Jak souvisí efektivnost terciárního vzdělání s formami financování vzdělání?
 
 - Jaké jsou zkušenosti z různých forem financování vzdělání uplatňované ve světě i u nás?
 
 - Jak zajistit rovnost přístupu (i k nejkvalitnějším či prestižnímu) terciárním vzdělávacím službám?
 
 - Využití HCC (smluv o lidském kapitálu) při financování terciárního vzdělání: Minulost, či budoucnost?
 
 - Jaké sociální modely, principy a přístupy se vyskytují v oblasti vzdělávání?
 
Sekce C: Ekonomika produktivních služeb a prodloužení produktivního uplatnění:
 - Čtvrtá průmyslová revoluce, nebo ekonomika založená na produktivních službách?
 
 - Jak reformovat systémy sociálního investování a sociálního pojištění (jak spolu reformy v těchto oblastech souvisejí)?
 
 - Na jaké bariéry reformy v oblasti produktivních služeb narážejí a jak je překonat?
 
 - Jaké jsou vazby produktivních služeb, mzdové úrovně a udržitelnosti sociálně-ekonomického rozvoje?
 
Retrosekce: Civilizace na rozcestí po 50 létech
 - Je odkaz práce Richtova týmu po 50 létech v něčem aktuální?
 
 - Kdo by si dnes u nás i ve světě zasloužil ocenění R. Richty, pokud by bylo udělováno?
 
Studentská sekce: Vzdělání – pohled nabyvatele
Z pohledu nabyvatele vzdělání, resp. adresáta vzdělávacích služeb budou zpracovány otázky uvedené v předcházejících sekcích.
Autoři, jejichž příspěvky nebudou přímo diskutovány v sekcích, je mohou prezentovat ve formě posterů v průběhu konference. Konference se lze zúčastnit i bez zaslání příspěvku. Podmínkou je však zaplacení konferenčního poplatku.
Konferenční jazyk
angličtina, čeština
Sborník příspěvků
 - všechny příspěvky budou postoupeny do recenzního řízení
 
 - ve sborníku z konference budou pouze příspěvky, které úspěšně prošly recenzním řízením
 
 - sborník bude zaslán Thomson Reuters pro zařazení do databáze Web of Science
 
 - rozšířené verze příspěvků jsou vítány v recenzním řízení časopisu ACTA VŠFS, který je veden v databázi ERIH
  
Sledujte informace na:
https://www.vsfs.cz/?id=1045-konference-a-seminare
(Pokračování)
 
 
Zpět na hlavní stranu blogu