Článek K otázce Globální prediktora (existuje vůbec?)/3

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: K otázce Globální prediktora (existuje vůbec?)/3

27. 08. 2017 - 06:51

jiří vaca: Dávám Vám hodnocení 5

Střílíte odpovědi z koltů zavěšených proklatě nízko. Nedal jste si práci s prostudováním předmětné oblasti blogu (Koncepce společné bezpečnosti - cca 65 knih, z toho 15-20 přeloženo). Globální prediktor je jen jeden z mnoha pojmů tam používaných. To jste nemohl za ty 2-3 týdny stihnout nastudovat (podle mě jste si ani nezjistil, že komentujete takhle rozsáhlou oblast) .... ale blog o tom píšete pomalu každý den.

Poctivější by bylo mlčet, nebo naspat: "Nevím."

27. 08. 2017 - 09:48

radimvalencik: Děkuji za Vaše připomínky a vždy se nad nimi zamýšlím. Ale přece jen...
Myslíte si, že s takovouto definicí "GP" vystačíme?:
"Globální Prediktor je tak z venku podaný popis skupiny, kterou by bylo možné nazvat i např. "světové zákulisí" (a jehož zákulisní činnost pří řízení událostí ve světě je mnohým zřejmá, ale možná těžko vystopovatelná a dokazatelná). Je to opis podaný zvenku, protože vnitřní název skupiny z pochopitelných důvodů (nachází se vně skupiny), tj. jak si oni sami říkají neznají."
Srovnejte to s tím, jak popisuji to, co nazývám "jádro současné globální moci, jeho degeneraci a rozpad, jak to funguje z hlediska skutečné predikce současného dění.
Nevím, zda je korektní, když přečtu pár se stran a nacházím mlžení, dost sporný text (obsahující nepřesnosti i ve smyslu teorie řízení), aby mi někdo doporučoval přečíst dalších 65 knih. Nejsem zaujat proti DVTŘ, KOB atd. Ale mám dojem, že to někteří vnímají jako nové náboženství a ono se to v některých aspektech do podoby novodobého náboženství stylizuje.
Rád se vyjádřím konkrétněji, ale to mohu jen ke konkrétním sdělením, ne obecné kritice či odkazu na 65 knih.
Můžete odpovědět alespoň na tyto alternativy formou zaškrtnutí ANO NE:
- Je GP z našeho světa? ANO NE
- Je skupinou jednotlivců? ANO NE
- Snaží se o KOB, nebo o destrukci světa? ANO NE
- Lze konkrétním příkladem doložit jeho roli či vliv? ANO NE







---
radimvalencik.pise.cz

27. 08. 2017 - 20:04

jiří vaca: Tak jsem přes hodinu tvořil odpověď a napsalo mi to, že se to podobá tomu co vkládají roboti.
Nejspíš jsem měl moc odkazů .... kolik jich můžu mít maximálně?

Bohužel uloženo nemám, takže snad zítra to sepíšu znovu bez těch odkazů a v uvozovkách budou výrazy, co hledat v Googlu.

27. 08. 2017 - 21:13

jiří vaca: Definice Globálního prediktoru ... já jsem zatím taky nepřečetl všech 65 knih (cca 10). To co komentujete je moje definice (může být nepřesná). Úplně přesnou, se kterou bych byl spokojen jsem teď hned nenašel ... zkuste toto https://www.youtube.com/watch?v=tzFVEuZibes

To co popisujete jako jádro současné globální moci Pjakin a KOB pravděpodobně (jestli jsem to správně pochopil) nazývá "státní elita USA", která strukturně!!! řídí téměř celý svět.
USA se v určitou dobu staly základem jednoho restartu globálního otrokářského projektu (liberálně buržoazní projekt) řízeného GP a spojeným státům bylo díky tomu pomáháno, aby se dostali tam, kam se dostali - na pozici četníka světa.
GP se před cca 150 lety rozhodl tento liberálně buržoazní projekt zlikvidovat. 1 pokus - marxismus se nepovedl. Dochází k tomu až nyní morálním rozkladem zevnitř.
Vykrmená státní elita USA se tomu upozadění USA brání. GP jí už ale nepomáhá a proto se jim v poslední době příliš nedaří.

Váš obor je dle internetu Teorie řízení. Takže případné nedostatky překladu či přímo DVTŘ je nejspíš na samostatnou diskusi.

Je velmi pravděpodobné, že jste se potkal s lidmi, kteří vědí také zatím jen kousek z obsahu 65 knih a předávají ten kousek tak jak jsou naučení z dřívějška (víra?). ... tomu se zatím vyhnout nedá.

- Je GP z našeho světa? ... na podstatu a funkci jeho řízení to nemá vliv.
Zatím se dá s velkou pravděpodobností říci, že GP je přeživší částí řídící elity předchozí civilizace, pro kterou se vžil název Atlantída). Zde se snaží obnovit svůj civilizační projekt = otrokářská společnost na celé zemi. V minulosti se jim však nepovedlo vytvořit stabilní otevřeně otrokářskou společnost - otroci se na rozdíl od Atlantídy bouřili. Pokouší se tedy vytvořit skrytě otrokářskou společnost (cca dle výroku Goetheho: "Nejvíce zotročený je ten, kdo si myslí, že je svobodný". Za tím účelem vytvořili množství ideologií a systémů státního zřízení, které dle potřeby nahrazují jeden druhým.

- Je skupinou jednotlivců? ANO, ale neřídí svět strukturně skrz ně ... tj. nejsou vystopovatelné příkazy. Ale bezstrukturně skrze vytvořené periferie v jiných strukturách (např. zednářství, jednotlivé státy, tajné policie, ....) a vznik a propagaci / destrukci ideologií.

- Snaží se o KOB, nebo o destrukci světa? NE, NE
GP se snaží o vytvoření otevřeného či skrytého otroctví. V současné podobě je to tvz. biblická doktrína (skoupení světa na základě monopolu na lichvu). V poslední době vylepšená o monopol na informace (skoupení autorských práv).
KOB je opozice vůči jejím plánům na úrovni koncepční moci - cílů rozvoje.
http://leva-net.webnode.cz/products/neco-malo-o-gp-globalnim-prediktoru/
S desktrucí světa by zahynul i GP .. tj. to nechce.

- Lze konkrétním příkladem doložit jeho roli či vliv? ANO
Potlačení zjevení shora dané Mojžíšovi a vznik současné biblické doktríny zotročení lidstva (jakoby jménem Boha) prostřednictvím skoupení světa díky klanově-mafióznímu monopolu na lichvu (Deuteronomiu-Izaiáš) - "Sinajský pochod" (hledejte pouze na leva-netu)
Potlačení zjevení shora dané Ježíšovi a vznik v západním buržoazním světě nejrozšířenější ideologie křesťanství (díky nepravověrnosti rozdrobené na mnoho navzájem se ve lži vyvracejících podskupin) .... příloha 3 "Základy sociologie 3"
Vytvoření USA, jako dalšího restartu biblického projektu ... "Sad roste sám?" .. kapitola 3. (možná by stačilo jen 3.3)
Vytvoření marxismu - jeho záměrně vložené chyby jsou popsány např. v "Dialektika a ateismus: dvě neslučitelné podstaty"

28. 08. 2017 - 09:33

radimvalencik: Pokud se týká tohoto komentáře: K náboženským prvkům se vyjadřovat nebudu, není doba na to někomu brát víru. Vyjádřím se k tomu, co považuji za zásadní, tj. následujícímu:
"To co popisujete jako jádro současné globální moci Pjakin a KOB pravděpodobně (jestli jsem to správně pochopil) nazývá "státní elita USA", která strukturně!!! řídí téměř celý svět."
Tady se Pjakin mýlí (resp. dopouští vážně nepřesnosti). Jádro současné (a jak rád říkám zdegenrované a rozpadající se) globální moci není totožné se "státními elitami USA". Odtrhlo se od nich, osamostatnilo a začalo je zpětně ovládat a dosazovat "státní elity", resp. státní administrativu USA jako jeden z nástrojů prosazování svého vlivu. To je podstatný rozdíl. A promítá se do i do našeho lokálního prostředí, velmi čitelně. Právě jsem k tomu napsal to, co si myslím je další krůček k větší srozumitelnosti na konkrétních faktech výkladu toho, o co jde:

http://radimvalencik.pise.cz/4927-pripad-pelikan-zeman-a-vztah-teorie-praxe.html


http://radimvalencik.pise.cz/4929-pripad-pelikan-zeman-a-fenomen-babis.html


h ttp://radimvalencik.pise.cz/4934-ke-sporu-zeman-chovanec-na-co-ma-volic-pravo.html

(Jinak - máte pravdu, že moc píšu a budu s tím muset něco dělat, najít vhodnější způsob srozumitelného sdělování toho, o co jde; říká mně to i moje manželka.)





---
radimvalencik.pise.cz

28. 08. 2017 - 13:11

jiří vaca: Nemůžete vůbec tušit, jestli se Pjakin mýlí nebo má pravdu, když neznáte sjednocenou pojmovou základnu, ze které tvoří své odpovědi na otázky.

Důkazem pro toto tvrzení je Vaše hledání pojmu prediktor na wikipedii (a následně vyvracení tototo pojmu z wikipedie), přestože on používá pojmy z KSB a DVTŘ.

Takže tato část diskuse je bezpředmětná, přestože vidíte podobné věci, ale bez stejného pojmového základu se to nedá srovnávat.

27. 08. 2017 - 21:49

jiří vaca: Teď nově vyšel článek, který poměrně dobře osvětluje, proč je KSB v rozsahu 65 knih.
A proč jen letmé přečtení nestačí k udělání si uceleného závěru.
http://leva-net.webnode.cz/products/kultura-reci-v-koncepcii-spolocenskej-bezpecnosti/#s dfootnote7anc

28. 08. 2017 - 09:24

radimvalencik: Přečetl jsem a mohu jen konstatovat to, že takto se vyrábí náboženství. "Je to tak složité, žemusíte věřit a věřit a věřit... a pak snad začnete chápat, o co jde..."
Ne. Nejdříve je nutné stručně a jasně vše pojmenovat v pojmech, otevřít se dotazům i případným nesouhlasným názorům, potom trpělivě vysvětlovat... To je korektní. Opak - začínat apelem na složitost korektní není. (Napsal jsem před prostudovováním Vaší reakce na mé připomínky a dotazy, k tomu se také dostanu.)

---
radimvalencik.pise.cz

28. 08. 2017 - 10:41

max: "Že něčemu nerozumíme nemusí nutně znamenat že je náš rozum mdlý, ale že problematika nespadá do okruhu našich pojmů".

V odkazovaném článku nešlo o to "že je to moc složité a proto musíte věřit a věřit a věřit", ale že je zapotřebí mnoho textu aby si "student" pochopil a osvojil určitou bázi pojmů, fakt, vztahů a zformoval si nezbytné obrazně procesní modely v psychice, na základě kterých je pak vše jasné jako facka a vyjádřitelné pár slovy. Jasně že můžete začít i geniálně jednoduchým shrnutím (jako je např. E =mc2), ale k čemu je to dobré když to bez náležitého rozumnění pojmům stejně nepochopíte (buď vůbec nebo chybně)?

28. 08. 2017 - 12:05

radimvalencik: Hodně nesouhlasím. Základní myšlenku speciální teorie relativity lze přemýšlejícímu člověku vyložit poměrně stručně. Tak, aby pochopil, s čím novým přichází.
Tady to je případ záměrného mlžení, aby za tímto mlžením (a spoléháním na to, že většina lidí nezná teorie systémů v různých podáních) vytvářel dojem něčeho, co je "na výši", co má v sobě prvek esoterična...
Znovu říkám, nikomu nechci brát víru, ale dosavadní diskuse a i to, co jsem přečetl, mě utvrzuje v tom, že to celé není odborně poctivé...

---
radimvalencik.pise.cz

28. 08. 2017 - 13:00

jiří vaca: tak na to jdeme jednoduše...

Konceptuální moc (= stanovování cílů rozvoje společnosti) v současném světě nikdo neobhospodařuje (zejména západní demokracie toho nedosahují). Tu moc však někdo má ... tj. náš zmiňovaný GP.

Cílem rozvoje GP je biblická koncepce = zotročení lidstva formou skoupení světa na základě monopolu na lichvu (v poslední době povýšeno o monopol na informace díky skoupení autorských práv)... a to jakoby jménem samotného Boha.

Aby to bylo možné, tak je potlačováno/degradováno lidství u veškeré populace. Prim v tom hraje školství.

A to, jak jste definici prediktoru hledal v jednom z předchozích článků na wikipedii přesně sedí na to, že Vy zrovna si pod těmito jednoduchými větami budete hledat něco jiného, než tam je .. a to díky předprogramování vašeho uvažování záměrně defektním školstvím.

30. 08. 2017 - 18:43

karel frank: Vazeny pane Valencik, vazeni ostatni !

Jeste nikdo nerekl kdo je ta mafie, ktere se rika globalni prediktor, proto opakuji muj prispevek a prosim o dpoved:

vsichni do jednoho, vcetne Pjakina se vyhybate tomu nejpodstatnejsimu - pojmenovat lidi kteri jsou GP! Proto vam pomuzu, vidim jen 2 moznosti, bud je GP skupina konkretnich lidi, jejichz odhaleni se tresta smrti, mrtvol zapadnich bankeru mame v posledni dobe vic nez dost, NEBO, coz je moje vysvetleni je GP - ne prediktor ale globalni parazit - spolecny prunik kriminalnich zajmu tech kdo jsou podle Pjakina na druhe urovni. To jsou konretne napriklad tito zlocinci: Kissinger, papez, anglicka kralovska rodina, rodiny 8 majitelu FED, rodiny jako Rotschilde a jim blizci bankovni klanovi gangsteri, k nim je treba pocitat zhruba 260 zapadoevropskych a anglo sionistickych rodin kterym patri vsechny financni instituce a ktere nikdy po generace nepalili zadne dane a financovali vsechny valky, Hitlera a podobne. Konkretni seznam techto gauneru vypracovali technicti inzenyri z renomovame TU ve svycarsku, je dostupny na internetu. Tyto lidi je treba postavit pred valecny soud. Pokud se tak nestane, stavajici system se NIKDY nezmeni. Pokud ma mit Vase diskuse smysl mluvte prosim po konkretnich zlocincich a NE v obecne rovine. Dekuji.

S pratelskymi pozdravy Karel.


02. 09. 2017 - 09:35

jiří vaca: Ale řekl ....

Na místo GP je jen jediný aspirant ... staroegypské žrečestvo.

Během vytváření biblické koncepce (Deuteronomium-Izaiáš, resp. zotročení lidstva formou mafiánského monopolu na lichvu) se jejich periferie dostala mezi židy.
Jak známo biblický Josef si vzal dceru Egypstkého kněze Potifara (židi svojí příslušnost dědí po matce).... takže mezi Levity-rabíny bude ukrytá jedna část.

Dají se v historii identifikovat osoby (důkaz příslušnosti přímo ke GP nemám), které min patří do širší periferie GP:
Josephus Flavius - Narodil se v kněžské židovské rodině ... byl židovský kněz, učenec a historik - svěřenec císaře Vespasiana.
Aristoteles, Plutarch

.........

V knize Sad roste sám, je na příkladu USA ukázán princip, kdy neveřejná korporace vyrůstající ze studentských spolků a přerůstající do různých stupňů zasvěcení řídí tu veřejnou korporaci ať už firemní či státní. Ten výše zasvěcený může být pouze poradce či zastávat jinou pohodlnou funkci v aparátu veřejného činitele. Rozhodnutí probíhají pro veřejnost na bázi normální pracovní komunikace. I ten ve vedoucí pozici prostě může dát na radu svého nejposlednějšího poradce (náhodou zrovna výše zasvěceného v neveřejné korporaci).

Členy GP tak většinou nebudou ti viditelní (Rotschildové a Rockefelleři), ti jsou tak spíše jen nástroji (zde konkrétně peněženkami), tj. blízkou periferií.