COVI-kávička 12.9. ČR +0,253 Izrael +11,4 Co dál?

12. září 2021 | 07.54 |
blog › 
COVI-kávička 12.9. ČR +0,253 Izrael +11,4 Co dál?

Česká republika:   +0, tisíc nových případů.

Evropský souboj (s budoucností Evropy bezprostředně souvisí):

Rusko : Francie

18,9  : 9,6

Británie s +29,5 tisíci (víkendových !) nových případů přeskočila Francii a Rusko v celkovém počtu případů  a dostala se na 4. místo (po USA, Indii a Brazílii).

Turecko  +23,0 tisíc nových případů.

Izrael +11,4 tisíc nových případů. (Se rovnatelným počtem 50x víc než u nás).

0001pt; mso-add-space:auto;line-height:normal">Pokud srovnáváme jednotlivé země mezi sebou, je nutné uvažovat různou metodiku a další faktory, které výsledek ovlivňují (např. počet testů). K tomu se postupně dostanu. Důležité je však právě průběžně sledování, protože z časových řad lze vyčíst hodně i při odlišných metodikách.

Informace čerpám zejména z: https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries

Jak to vidím

Jak by to bylo, kdyby byl SARS-CoV-2 vyroben v laboratoři?/1

Mnohokrát jsem uvedl, že nejsem zastánce této hypotézy. A to i s důvody. Pokud by však to, s čím se setkáváme, bylo laboratorního původu, pak by to bylo něco obdobného jako geneticky upravené kukuřice apod. Tj. základ by byl přírodní a došlo by jen k nějaké modifikaci. Poměrně racionální stanovisko k tomu uvádí Petra Olšovská:

Petra Olšovská

Sars-Cov2 není žádný "podvod". Je to zkrátka geneticky modifikovaný RNA virus, který má UMĚLE vloženou receptor binding doménu v proteinu Spike (aby se účinně vázal na lidské buňky) a také má na rozdíl od ostatních příbuzných beta-coronavirů vložené polybázické restrikční místo, na které cílí enzym Furin a ostatní lidské proteázy (stejně jako u Eboly nebo HIV).

K tomu:

Ano, takto by to bylo možné.

Proto se Sars-Cov-2 šíří v populaci 100-1000x efektivněji než běžný Sars. Pravdou je, že tyto RNA viry sice běžně mutují hodně, (proto mají malé genomy -v průměru cca 15 tisíc bází) jenže Sars-cov-2 je hodně stabilní i se svými třicetitisíci (!) bázemi a mutuje jen minimálně, a přitom se z těch zoonotických coronavirů takto efektivně "namixoval "přírodní cestou, a od každého si vzal nejefektivnější složku? Vážně?

K tomu:

Tady už nesouhlasím. Koronaviry mají běžně až 40 tisíc genomů. A SARS-CoV-2 má k tomu ještě reprodukčně stabilizují opravný enzym N. Základem je přírodní výtvor (poslepovat naco prostě nejde). Ten mohl být modifikován, i když ani to není tak pravděpodobné.

Mimochodem, Sars-Cov-2 NIKDY nebyl nalezen v netopýrovi, luskounovi, ani jiném zvířeti, jak tvrdila (nebo tvrdí?) mainstream media 97% shodu v RNA sekvenci má jen beta-coronavirus RatG13, vytažený z netopýra Vrápence Prostředního (ten má ale odlišné mutace v receptor binding doméně a NEMÁ polybázické restrikční místo). Tzn. jde o zcela odlišný virus. (Např. Lidi a šimpanzi mají také z 98% totožnou genovou sekvenci, ale jako šimpanzi nevypadáme, že). Zkrátka tvrzení mainstreamu, v čele s ČT, že lidskou populaci nakazil čínský netopýr, a že za vše může v podstatě "zlá commie Čína", tak to je fake news non plus ultra. Ten virus je jednoduše biologická zbraň, využitá k rozpoutání umělé světové hospodářské krize, na které vydělají určité mocenské struktury "Ukuchtěný" je onen virus tak, aby nezdecimoval zdravou a práce schopnou populaci. Smějte se tomu, jaká je to absurdní konspirace, a že si tu něco vymýšlím, ale já vím své, a přesvědčovat nikoho nepotřebuji -dva roky jsem pracovala s bývalým manželem ve Fort Detrick v Marylandu jako O.Z Nashledanou

K tomu:

Tady to taky nesedí. Tento virus napadá v drtivé většině ekonomicky neproduktivní.

Kdo je Petra Olšovská

To je také záhada. Google pod stejným foto ji uvádí:

1. Jako přednášející na UJEP v těchto oborech:

          Veřejná správa

          Územní správa a samospráva

          Teritoriální marketing

          Marketing měst a obcí

          Správní systémy v Evropské unii a České republice

Zde: https://www.fse.ujep.cz/cs/krrvs-olsova-petra/

2. Na jejím profilu na FB se dozvíme:

Študovala na škole Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem - UJEP

Žije v: Karlovy Vary

Poslední záznam 5. března. Téma: TĚŽKÉ PŘĺPADY COVID-19 SPOJENY S IMUNOSUPRESIVNĺMI PACIENTY, KO-INFIKOVANÝMI JINÝMI PATOGENY - DŮVOD, PROČ JE CCA POLOVINA NAKAŽENÝCH ZCELA ASYMPTOMATICKÁ

https://www.facebook.com/profile.php?id=100011359882347

3. Na linkedin pod stejným foto se sama definuje jako:

Spezialist für Molekularbiologie

Viz: https://de.linkedin.com/in/petra-ol%C5%A1ovsk%C3%A1?trk=people-guest_people_search-card

Ale možné je, že se lze rekvalifikovat a získat poznatky i zkušenosti z jiného oboru. To, co píše, je méně nesmyslné, než produkty Soni Pekové.

V dalším pokračování se pokusím uvést,jak by to mohlo být, kdyby si někdo hrál s modifikovaným přírodním základem v případě SARS-CoV-2.

(Pokračování)

Konec COVI-epidemie v nedohlednu, ale co dál?

V době, kdy se "vytsunamila" iracionalita a dochází k oslabení funkčnosti institucí (i pokud jde o základní funkce), se náprava bez poctivé vědy a dobré teorie neobejde. K tomu jsme měli 29.1. workshop:Ekonomie a ekonomika doby postkovidové(pohled za horizont událostí)

Viz: https://radimvalencik.pise.cz/8703-worskhop-ekonomie-a-ekonomika-doby-postkovidove.html

Postupně uveřejňuji materiály, které se k tématu vztahují:

Svěží myšlenky o obnově kvalitního českého školství/12

Před pár dny mně kamarád dal knížečku k problematice školství s názvem Znalostní školství jako předpoklad rozvoje české společnostia následně mailem poslal v elektronické podobě. Překvapilo mě, kolik svěžích myšlenek v ní bylo. Intelektuálním rozsahem mě zaujal i P. Piťha, který byl ministrem školství už hodně dávno. Pár myšlenek jsem vybral jako ochutnávku. Neřídil jsem se reprezentativností, dal jsem přednost tomu, co mě pozitivně inspirovalo. Doporučuji přečíst a promyslet celé.

Tento příspěvek patří k těm, které každého zaujmou.

Martin Odehnal:

JAK SE NÁM TA INKLUZE PŘIHODILA A CO Z TOHO VZEŠLO

JAK TO VŠECHNO ZAČALO

Dne 13. listopadu 2015 informoval Open Society Fund (OSF) na svých webových stránkách v článku "Osm let po rozsudku D. H. musí dojít ke komplexní desegregaci škol" o cílech koordinované akce níže v citaci jmenovaných organizací: "Téma rušení vzdělávacího programu pro žáky s ´lehkým mentálním postižením´ bude zásadně důležité pro zajištění inkluzivního vzdělávání. Amnesty Internatio[1]nal, Evropské centrum pro práva Romů, Nadace Open Society Fund Praha a Čes[1]ká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání proto připomínají české vládě, že musí stát za svým závazkem proměnit praktické školy v běžné školy a tímto zrušit vzdělávací program pro žáky s ´lehkým mentálním postižením´." Asi se zeptáte: jak toto souvisí s inkluzí obecně? Hned uvidíte.

Výše zmíněný osudný (a nanejvýš ostudný) rozsudek Evropského soudu pro lidská práva sice ni[1]jak nepopřel skutečnost, že ve srovnání s ostatními evropskými zeměmi jsou naši Romové bezkonkurenčně nejvzdělanější a mnohem vyšší procento z nich má i při vší nepopiratelné bídě regulérní zaměstnání, ale na základě řady prokazatelně vylhaných tvrzení některých mezinárodních neziskových organizací a obsahově nijak nesouvisejících precedentů odsoudil Českou republiku, že Romy diskriminuje tím, že se jich příliš velké procento vzdělává v bývalých zvláštních školách.

K tomu:

Někdy se ptám, co je a co není záměr.

Obecně sdíleným omylem je, že naše děti nevykazují vesměs nějakou ohromující vzdělanost proto, že se toho ve školách učí málo. Ve skutečnosti je tomu právě naopak: již mnoho let platí zdánlivý paradox, že čím více se toho ve školách učí, tím méně se toho naučí! Na vině je právě akcent na nesmyslný objem dílčích informací, aniž by se žákům dostávalo šance na pochopení souvislostí. Vezměme si jen ikonický rok 1212. Kdekdo hned pyšně vyhrkne: "Zlatá bula sicilská!" Ale ruku na srdce: kdo je schopen doplnit, proč že je sicilská, co je jejím obsahem, kdo ji vydal, komu, proč a kde? Pro ilustraci naší tak hýčkané vzdělanosti stačí jen ta poslední, zdánlivě nejsnazší otázka: ví alespoň jeden člověk s vysokoškolským titulem ze sta, že to nebylo na Sicílii, ale v Basileji?

K tomu:

V nejlepším přestat. Čtěnáře jsem doufám navnadil, tak si počkejme na pokračování.

(Pokračování)

Podrobněji lze vývoj v ČR sledovat zde:

https://onemocneni-aktualne.mzcr.cz/covid-19?fbclid=IwAR3kdxZhYD7krsZ_K-xrmwNkGlQMO5rsIjQe_0jAWZT___jH_9pV_KzA38c

Děkuji všem, kteří mi zasláním materiálů a doporučeními pomáhají. Rád uvedu jména, pokud dají souhlas.

(Pokračování)


 

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář