josef novák: Opakujete se, takže i já se musím opakovat.
Marně se snažíte vyvolat dojem, že nestabilita, zpúsobená za socialismu snahou zástupců vlastníků uzurpovat vlastnictví na sebe, je srovnatelná se řádově větší nestabilitou, jejímž zdrojem je rostoucí společenská nerovnost, které vámi navržený recept (váš stereotyp) společenské změny nemá schopnost zabránit.
Namísto, abyste rozpracoval již existující návrhy (po mém soudu zatím ne zcela dostatečně splňující požadavek spolehlivého fungování, protože ďábel je skryt v detailu), jak za socialismu čelit snaze zástupců vlastníků uzurpovat vlastnictví na sebe, dopředu to vzdáváte jako úkol vámi (podle vás: nejen vámi) nesplnitelný.
Váš recept (váš stereotyp) společenské změny tím, že nemá schopnost zabránit rostoucí společenské nerovnosti (tj., že nemá schopnost zabránit dalšímu zbídačování (jak relativnímu, tak dnes už i absolutnímu) hodnototvorné většiny populace), je objektivně vzato jen šidítkem, které hodnototvorné většině populace nemůže přinést potřebné zlepšení.
maxim 1: ad Josef Novák : \rŘešení problému uzurpování obrovských celospolečenských majetků jednotlivci v celých dějinách Západu spočívá v předefinování bludů o vlastnictví vycházejících z tisíciletí budované \"právní kultury\" v oblasti \"hmotného práva\". \r\rPrávní kultura Západu je nedotknutelná debilní od počátku manipulativní modla, kterou až marxistická právní věda v oblasti hmotného práva začala mírně ale nedostačně rozbíjet\rVlastnictví rozdělila na osobní vlastnictví (uspokojující osobní potřeby), soukromé vlastnictví (už neuspokojující osobní potřeby, ale potřeby ukájení ega a \"vykořisťování druhých\") a celospolečenské -státní vlastnictví, které už dle své podstaty uspokojuje potřeby všech -celé společnosti.\r\rVlastnické právo tvoří zjednodušeně: držba věci, dispozice s věcí a braní užitků a přírůstků věci. Různými omezeními složek vlastnictví a novými definicemi druhů vlastnictví lze vytvořit bezproblémový \"právní systém\" s nemožností \"virtuální držby a dispozice\" a \"parazitního přivlastňování užitků a přírůsků\" z \"majetku\", který uspokojuje všelidské potřeby lidí a celé společnosti.\r\rUvedené epochální \"předefinování právních bludů\" není v možnostech \"liberálních společenských pavěd\", je to úkol pro marxistické vědy a intelektuální silou správně pochopených předchozích pozitivníchz zkušeností socialismu .....
maxim 1: (předch. př. s formátováním) ad Josef Novák :
Řešení problému uzurpování obrovských celospolečenských majetků jednotlivci v celých dějinách Západu spočívá v předefinování bludů o vlastnictví vycházejících z tisíciletí budované "právní kultury" v oblasti "hmotného práva".
Právní kultura Západu je nedotknutelná debilní od počátku manipulativní modla, kterou až marxistická právní věda v oblasti hmotného práva začala mírně ale nedostačně rozbíjet
Vlastnictví rozdělila na osobní vlastnictví (uspokojující osobní potřeby), soukromé vlastnictví (už neuspokojující osobní potřeby, ale potřeby ukájení ega a "vykořisťování druhých") a celospolečenské -státní vlastnictví, které už dle své podstaty uspokojuje potřeby všech -celé společnosti.
Vlastnické právo tvoří zjednodušeně: držba věci, dispozice s věcí a braní užitků a přírůstků věci . Různými omezeními složek vlastnictví a novými definicemi druhů vlastnictví lze vytvořit bezproblémový "právní systém" s nemožností "virtuální držby a dispozice" a "parazitního přivlastňování užitků a přírůsků" z "majetku", který uspokojuje všelidské potřeby lidí a celé společnosti.
Uvedené epochální "předefinování právních bludů" není v možnostech "liberálních společenských pavěd", je to úkol pro marxistické vědy s intelektuální silou správně pochopených předchozích pozitivníchz zkušeností socialismu .....