Článek Poradí mi někdo? – Porucha škodovky ve Francii

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Poradí mi někdo? – Porucha škodovky ve Francii

28. 04. 2013 - 17:58

honza .: Autem se má určitě smysl zabývat, odpis takovéhoto auta (Fabia 200 000 km), navíc v zahraničí, je nesmysl.
Postupné odcházení elektroniky či vzájemná nekompatibilita je bohužel u MPI motorů realita - může být.
Doporučuji vyhledat servis a nechat si udělat diganostiku závady - z počítače motoru, případně další úkony diagnostiky které servis potřebuje. To by mělo být dostupné za minimální náklady. Podle toho se rozhodnout dál.Pokud si budou téměř jisti závadou, nechat opravit, pokud ne, klidně jet dál, pokud se závada objeví znovu nebo auto přestane jet, pomocí odtahu nechat odtáhnout do nejbližšího servisu Škoda a nyní již zjevnou závadu nechat opravit. Že to bude stát nějaké peníze, je jasné, ale alternativou je pouze návrat do ČR a oprava za Kč, což je otázka, o kolik to je v zahraničídražší (lze po diagnostice zjistit telfonicky dotazem v českém servisu).

28. 04. 2013 - 20:12

radim valenčík: Díky moc, zařídím se podle toho,

28. 04. 2013 - 20:31

honza .: Jinak pokud by se jednalo o závadu která byla popisována na facebooku (podpálené ventily, případně z nich vyplývající mechanická závada motoru), je to bohužel také možné, pak by to skutečně vyžadovalo větší opravu motoru (sundání hlavy). V tom případě doporučuji upozornit servis na toto riziko s cílem diagnostiky této závady a pokud by větší nákladnější oprava byla nutná, pak ji opravdu asi provést s návratem do ČR - jak jsem psal, je vhodné zjistit rozdíl ceny opravy a podle toho se zařídit. Nicméně svítíci kontrolka AGR může být také ventil zpětného chodu výfukových plynů - pak je oprava jednodušší viz
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=816955
http://forum.skodahome.cz/topic/1237 1-egr-ventil-porucha/

29. 04. 2013 - 07:56

aleš chládek: Navrhuji podobně jako Honza diagnostiku, která pravděpodobně najisto odhalí závadu. Jinak technik nejsem, takže bych leda střílel do větru. Nicméně chci vyjádřit podporu, ať se Vám auto zmátoří a šťastně doražte kam potřebujete.

29. 04. 2013 - 07:59

peter: skrtiaci klapka, mne sa dialo nieco velmi podobne na passate, tiez po 200.000km a s rovnakymi priznakmi, v servise zistili, ze je to skrtiaca klapka, cena cca 20 euro

02. 05. 2013 - 17:26

anders: k problému nepřistupuješ komplexně rigorosně. Navrhuji použít aplikaci teorii her a vše bude záhy vyřešeno!

03. 05. 2013 - 17:49

radimvalencik: Aa Anders: Přesně tak jsem to udělal. Uplatnil teorii her a už jsem doma. Teď vážně: Řídil jsem se zásadou, že víc hlav víc rozumu a že je dobré se poradit. Děkuji všem. Rozhodl jsem se pokusit dostat se domů "přískoky" (od města k městu). Vyšlo to. Pokud bych se neporadil, asi bych to dal do servisu v zahraničí a možná bych ještě doma nebyl.

---
radimvalencik.pise.cz

09. 05. 2013 - 10:30

leburský: Když se ti posere auto, tak jsou všechny teorie her na hovno (s prominutím!)!!!!