Článek Jaké reformy a proč? (15) Ještě k otázce školného

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jaké reformy a proč? (15) Ještě k otázce školného

09. 02. 2014 - 17:52

ondrey: Co se týče školného na státních vysokých školách. Zaveďme kóty úspěšnosti a zbytek za školné. A páni profesoři, co se jsou na těchto školách vysílení. Ať si sednou a udělají vhodné výběrové řízení, aby se nadaní aspiranti, kteří prokážou, že jsou sociálně slabší se školu ve výběrovém řízení dostali a zbytek za svý.
Ono profesorsky papouškovat, pořád dokola každý rok s lehkými obměnami umí každý. V komerční sféře by byli akademici s takovýmto přístupem už na dlažbě. Jak z medií vidíme najdou se mezi nimi takoví, kteří stihnou i zabezpečit rodiny ze státního, tím že okradou poplatníky na Pze 5. Viz tito dva pánové:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1142743803-reporteri-ct/video/
Ono není žádnou tragédií, když po vzdělání toužící 19 letý mladý člověk se prací na rok zocelí, po tom když se na VŠ nedostane, jelikož přijímačky neudělal nad kvótu. Na toho člověka čekají větší výzvy než splatit pár desetitisíc za školu. Naučí se chovat tržně a vybere si školu, která mu pomůže náklady na vzdělání splatit. Všichni víme, jak studoval student z nechudé židovské rodiny Karel Marx na právech v Berlíně, která pro svůj bohémský styl života mladého hegeliánce ani nedokončil.
Nechápu, proč by měl vyučený 18 letý dělník pracovat na nějaké studenty, co si nedokáží sehnat prostředky na studium. Aby pak tomuto dělníku dělali regulace a zákonné paskvily, či počítali v bankách ekonomické modely, jak ho jeho peníze nejlépe obrat.

10. 02. 2014 - 10:29

lars moebius: Zavedení školného je cílem struktur, sloužící k vzájemnému krytí lumpáren. Je to podvod na trosky posledního zbytku zdecimované tkzv. střední třídy, sloužící k tomu, vedle jiných způsobů, jak jí vytáhnout poslední peníze z kapsy.
Ano – správné slovo TUNEL, již mnohokrát opakované- je zde na místě! Vše ostatní jsou již řečičky- o odloženém školném, absolvent bude platit, až bude nadprůměrně vydělávat, škola se o absolventy postará, aby dostala peníze zpátky… atd. atd. – to jsou jen řečičky - co by –kdyby… a pohádky pro naivní posluchače….( které se SNAD hezky poslouchají??).
Jedinou správnou cestou, jak provést reformu vysokého školství v ČR a které vyřeší všechny problémy vysokoškolského studia je toto:
Uskutečnit reformu, která proběhne v třech následujících etapách:
1. Etapa – zrušit vysokou školu finanční a správní (kde učí Valenčík)
2. Etapa – zrušit všechny ostatní soukromé vysoké školy
3. Etapa – zrušit všechny vysoké školy v ČR – vyjma Karlovy university (kde učím já!)

10. 02. 2014 - 16:59

prof. dr.martin strnad: Tento článek budiž klasifikován známkou NE-DO-STA-TEČ-NOU!!!!!

10. 02. 2014 - 20:34

kryštof (joffreye): Duch parou cválá - hodnotím výborně. Kdo umí učit studenty, ten takový systém vítá.

24. 02. 2014 - 09:48

prof. dr. martin strnad: Kryštofe ,
KDYBYSTE BYL MÝM ŽÁKEM, TAK BYCH KLASIFIKOVAL VÁŠ PŘÍSPĚVEK ROVNĚŽ NEDOSTATEČNOU!!!!

+ návrh na vyloučení!!!(-jako bonus!)