Komentář, na který odpovídáte

26. 10. 2018 - 17:06
 

karel mayer: A ještě malý dovětek: Aby bylo jasné, nemám nic proti tomu, aby vysoké školy byly bonifikovány za kvalitní výuku, dokonce se mi tato myšlenka líbí. Je však třeba si uvědomit, že i ty největší vědomosti absolventa s červeným diplomem jsou jemu i celé společnosti na nic, pokud nepracuje v entitě, která dokáže tyto nadprůměrné znalosti využít a transformovat do produktů a služeb lépe uspokojujících společenskou potřebu. Systém by měl být budován na vztahu škola – entita. Entita (výrobní podnik, výzkumné pracoviště apod.) by měla poskytovat tento bonus škole a měla by naopak být z druhé strany tlačena k tomu, aby tyto znalosti studenta využívala. Teorie by tedy měla více směřovat k objasnění vztahu škola – skutečný uživatel/konzument vědomostí absolventa než ke hledání způsobu, jak jakoby bezbolestně získávat bonus od studentů, kteří vůbec nejsou schopni ovlivnit, zda jejich znalosti jsou efektivně a smysluplně využívány pro společnost.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.