ondrey: Autorova politická vyjádření a následné demostrace skutečností (v nejkyčovatelnější podobě např. na ukázkách socialistické svěrákovské filmové formy atd.) a jeho dočané naděje nepřestavují na těchto stránkách ŽÁDNÉ zásadní myšlenkově systematické „stavební kameny“. Jde pouze znovu o autorovu Einbildungskraft - čili obrazotvornost ,jak jsem již analyzoval v komentáři: Valenčíkova Einbildungskraft - čili obrazotvornost: Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/4876-komentare.html Článek Globální prediktor, nebo jádro globální moci?/2 Zdroj: http://radimvalencik.pise.cz/4876-komentare.html
Autor stránek zde nepřekládá, žádné myšlenkové rysy v rámci skladby myšlení a součastného dění (i.e. jednání Donalda Trumpa) z hlediska bytí dějin (demonstrace na příběhu železnice). Abychom pochopili toto mé tvrzení v jeho výpovědním obsahu, je nutno disponovat jasným a školeným porozuměním vnitřní systematice, takového myšlení a vnitřímu charakteru skladby konkrétního filosofického tedy u autora Hegelova Marxem rozvinutého myšlení. Ovšem konkrétní pohled na věc (Zeug) a nasledná filozofie, jako třeba Kantova Kritika čistého rozumu, či Hegelova Wissenschaft der Logik nevzniká, jako třeba román nebo spisovatelské dílo,které do sebe dokáže absorbovat myšlenky z mnoho rozličných a rozdílných myšlenkových světů (to autor ve svých výkladech s oblibou často činní). Zde se autor stránek hluboce mýlí ve čtení realitity a je to už tak výrazné,že pocituji povinnost ho na to upozornit!
Toto řekněme žurnalistické, nanejvýše literárně-vědní pojetí pojmového díla a extrapulace součastných doměněk ve vztahu k sledu dějin demostruje spíše ať se autor nezlobí svěrákovskou ubohost než oporu v teorii.
Autorův vhled do bytostného dění pravdy by se měl udáti a udávat z vzhledu dějinosti toho, co by vykázal ryze fenomenologickým způsobem na své fundamentálně-otologické cestě (např. Egon Bondy v Útěše z otologie) jakožto transcedentálně-horizontálně odkrytou odemčenost coby pravdu ( tedy to věčné autorovo hledání světlé stránky na těchto stránkách) bytí. Georg Wilhelm Friedrich Hegel na jehož filosofii autor stránek své úvahy staví, jak známo myslí ve své knize Fenomologie ducha dějinost absolutního ducha, počínaje jeho nejpráznější podobou jakožto smyslovou jistotou. Doporučuji autorovi stránek heideggerovské pojetí tedy myslet dějinost pravdy bytí, začínaje zkušeností zapomnění bytí (Trumpův postoj- postmodernistické relativizování světovému míru) a opuštěním bytí coby toho „nepříhodného“ (Martin Heidegger používá pojem als Enteignis) až po příhohodnost příhodného, coby plnosti bytostného dění pravdy bytí.Zde vidíme,že procesuální charakter cesty myšlení,jakožto krok za krokem se odehrávající a naplňující se fenomenologie příhodného. Vše co záleží k tomuto procesuálnímu charakteru myšlenek z hlediska dějin bytí se odehrává na ZCELA odlišné rovině zamyšlení a uvažování, nežli je rovina myšlení hegelovského, absolutního ducha, Marxových vývodů atd.