ondrey: Situace, do kterých se "běžní" hráči dostávají, jsou většinou neproblémové, jak správně v komentáři k předchozím článku zmiňuje blogger Karel Hušler, a proto
v nich může mít jejich jednání rutinní charakter. V takových situacích nevytváří
není rozhodující strategie jednání směřující k zachování aktuální situace nebo k její změně. Ne všechny situace, do nichž se hráč dostává, jsou však neproblémové.
V některých z nich dochází k závěru, že existuje diskrepance (rozpor,nesoulad) mezi hráčovou interpretací situace a jejím optimálním řešením. Tedy jsme v situaci,kdy je možno vytloukat klín klínem. Konstruuje proto projekt jednání, jenž alespoň v záměru směřuje k udržení či nastolení (celý počin Majdan) ideální situace.Základní princip vytváření individuální identity hráče, jenž se
domnívá, že individuum projevuje nevyhnutelnou tendenci k organizaci své
zkušenosti. Identita je substancí, tedy stabilní strukturou, jejímž prostřednictvím hráč interpretuje svět. Její charakter je naopak relační. Je sledem různých stavů vědomí, které se k sobě určitým způsobem vztahují. Identita proto není entitou, která má prožitky; je aktivitou, jíž se hráč k hlásí k jistým
prožitkům . Identita hráče nemá pevné hranice, neboť je procesem.
Osobně si nemyslím,že na Ukrajině a Rusku stojí svět. Jde o to,jak je obrat o víc než 2/3 zásob plynu.A v této hře velmi krvácejí.