Článek ČT straní brutálním fašistům

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: ČT straní brutálním fašistům

09. 04. 2014 - 13:32

ondrey: Ano je to tak. Tak se ČT přidá k hnědým košilím. Teď vyjde v němčině nový překlad Švejka (poslední 1921-1923), tak bych se na českými převleky toliko nedivil.

10. 04. 2014 - 22:57

hrdlodus: Prosím ještě jednou a pomaleji.
Prosím přesně ukázat, kde došlo k "obhajobě brutálního fašismu",
kde došlo k "zatajování skutečného stavu",
kde došlo k "manipulaci s veřejností"
a kde se "Česká televize opravdu jasně a doložitelně postavila na stranu brutálních fašistů na Ukrajině".

Raději se takto pečlivě a opatrně ptám.

A prosím, nepište něco ve smyslu, že je to jasné. Nebo že když to nechápu, nebudete se se mnou bavit.

Prostě na chvilku přimhuřte oči a pomyslete si, že jste to třeba nenapsal dostatečně jasně a raději to ještě upřesníte. Přece jen sám to chápete perfektně, ale někdy je obtížné napsat myšlenky na papír tak jasně, jak je chápete.

19. 04. 2014 - 19:50

radim valenčík: Děkuji za dotaz. Zítra odpovím. Dřív jsem se k tomu nedostal (moc práce, dokončovaly se diplomky, které vedu).

18. 04. 2014 - 08:28

Čt: ČT v dalších dnech určitě podnikne právní kroky k Vašemu obvinění.

19. 04. 2014 - 21:40

tomas*: budte ve strehu,pravni kroky podnikneme i proti vam.vasi demagogii za nase nepize nepotrebujeme.

19. 04. 2014 - 20:39

vladimír Černý: Skvěle, držím Vám palce. ČT je horší než děsivá!

19. 04. 2014 - 22:08

petr dvořák: To je veřejná urážka naši televize pane Valenčíku. Již přípravuji podklady na podání trestního oznámení, hned v pondělí ráno zasedne k jednacímu stolu deset našich nejlepších a dobře placených právníků. A to si piště, že Vás za vaše křivé obvinění pošleme do vězení na několik let. A pokud se nám to nepovede, tak vás necháme veřejně v přímém přenosu hydeparku brutálně popravit.

19. 04. 2014 - 22:16

jiří hubáček: Pane Dvořák, vaše reakce je absolutně nepřiměřená tomu, co vaše televize provádí. Zprávy na vaší televizi jsou výsměchem všem obyvatelům ČR, kteří si čím dál více uvědomují, že ČT je jen subjekt hlásající propagandu a uklidňující pobouřené obyvatelstvo. Měl byste se stydět a radši ani nevylézat na veřejnost! Podávejte si co chcete, od nevyhnutelné ostudy vás to stejně neochrání.

20. 04. 2014 - 18:57

jan: popravit? to si snad děláte srandu pane...

20. 04. 2014 - 19:07

radimvalencik: Myslím, že Petr Dvořák je fiktivní osoba. Ale nápad s Hydeparkem není špatný. Rád tam budu hájit svá tvrzení.

---
radimvalencik.pise.cz

21. 04. 2014 - 22:27

václav dvořák: Redaktoři ČT notoricky porušují vlastní Kodex, cenzurují, papouškují zahraniční lháře (CNN, BBC atd.), stará Rada na to koukala a nic nedělala, nová asi na to bude také jen koukat, diváci jsou velmi velmi naštvaní, mnozí se asi v těchto dnech odhlašují z koncese a mládež na ČT dlabe. S tím je třeba něco udělat.

21. 04. 2014 - 14:34

martin holkup: Tak právě jste se popravil sám a vřele vám doporučuji zpívat kdo vás k tomu donutil,protože jinak se i pro vás snadno najde konopné lano a místo na větvi!

21. 04. 2014 - 15:27

suchánek jiří: ŽE SE NESTYDÍTE !!!!!!!!!!!!!!!!! uvědomujete si, že váš plat je částečně i z našich odváděných poplatků ??? co si to vůbec dovolujete, namísto omluvy a nutné sebekritiky za ty svinstva, špíny a kanálové lži, které se nám snažíte denodenně vnutit !!Svolám na netu tolik lidí, kolik se jich jen přihlásí a tu žalobu podáme na celou českou televizi, to si pište !!! a pokud jste skutečně ten ředitel čt (???), pak se styďte aspoň denně 100x sám před sebou !!!!

21. 04. 2014 - 18:51

nasraný: co si to vobec dovolujes ty srac jeden. ty tvoji velice dobry pravnici su placeny z nasich dani!!!! Ze sa nehanbis!!!!Jake křivé obvinení? Situáciu sledujem velice dlouho a z veskerých dostupních zdroju. pan Valenčík má svatu pravdu!!!
Za ty lzy a propagandu patríte do vězení na několik let práve vy!!!

20. 04. 2014 - 00:06

tomáš: ČT je jedna velká katastrofa. Jejich zpravodajství a moderátoři neskutečná hrůza.
Diváci si stěžují všude možně, facebook, blogy, lidé nadávají na ulicích. Nechci to tu zahlcovat, ale důkazů sem můžu nasázet nespočet.
Nikdo je neposlouchá, možná nechtějí slyšet.
Jen by mě zajímalo, jestli se ti zaměstnanci ČT ještě na sebe mohou podívat do zrcadla, aniž by se jim chtělo zvracet.
Člověku jde hlavou, jsou to hypotékaři, či je za tím něco jiného.

20. 04. 2014 - 07:28

radimvalencik: Straní ČT brutálnímu fašismus, ano či ne?
K mému článku „ČT straní brutálním fašistům“, viz:
http://radimvalencik.pise.cz/1218-ct-strani-brutalnim-fasistum.html
přišel tento komentář:
hrdlodus: Prosím ještě jednou a pomaleji.
Prosím přesně ukázat, kde došlo k "obhajobě brutálního fašismu",
kde došlo k "zatajování skutečného stavu",
kde došlo k "manipulaci s veřejností"
a kde se "Česká televize opravdu jasně a doložitelně postavila na stranu brutálních fašistů na Ukrajině".
Raději se takto pečlivě a opatrně ptám.
A prosím, nepište něco ve smyslu, že je to jasné. Nebo že když to nechápu, nebudete se se mnou bavit.
Prostě na chvilku přimhuřte oči a pomyslete si, že jste to třeba nenapsal dostatečně jasně a raději to ještě upřesníte. Přece jen sám to chápete perfektně, ale někdy je obtížné napsat myšlenky na papír tak jasně, jak je chápete.
Viz: http://radimvalencik.pise.cz/1218-komentare.html#508648
Děkuji za tento komentář a především otázky, které jsou v něm položeny. Zvlášť ve srovnání např. s tímto ohlasem:
petr dvořák: To je veřejná urážka naši televize pane Valenčíku. Již připravuji podklady na podání trestního oznámení, hned v pondělí ráno zasedne k jednacímu stolu deset našich nejlepších a dobře placených právníků. A to si piště, že Vás za vaše křivé obvinění pošleme do vězení na několik let. A pokud se nám to nepovede, tak vás necháme veřejně v přímém přenosu hydeparku brutálně popravit.
Viz: http://radimvalencik.pise.cz/1218-komentare.html#508754
Ten druhý komentář ovšem považuji spíše za žert či provokaci s cílem ještě více poškodit jméno ČT. Proto se budu věnovat tomu ohlasu, jehož autor se označuje za Hrdloduse. Předpokládám přitom, že viděl oba záznamy – celý:
https://www.youtube.com/watch?v=nwIixjWjjBA&feature=youtu.be
a ten, co z něj vybrala ČT.
Myslím, že pokud oba záznamy porovnáme, nemusel bych již nic víc dále říkat. Na prvním záznamu vidíme, že dva přivolaní svalovci vběhnou do jednacího sálu, kde zrovna vystupuje jeden z poslanců. Rychlým tempem jdou přímo k němu a brutálně jej srazí z pultu a dále na něj brutálně útočí. Část poslanců vstane a snaží se jej před útokem bránit. A nyní postupně:
1. Toto nám ČT zamlčela. Bylo to nepodstatné? Určitě ne. To, že by to bylo nepodstatné, asi nezdůvodní ani deset nejlepších právníků. Bylo to nejpodstatnější, protože to je obrázek toho, jak nyní funguje ukrajinský parlament a od čeho odvozuje svou legitimitu současná ukrajinská vláda. (To k otázce „zatajování skutečného stavu“.)
2. Tím došlo i k manipulování s veřejností. Připomenu komentář z pořadu na ČT, na který odkazuji:
Redaktorka v úvodním komentáři: "Nacionalističtí a komunističtí poslanci se v parlamentu poprali."
Komentátor ČT z Ukrajiny: "Dnes došlo mezi poslanci i na pěsti. Rvačka vypukla poté, co předák komunistů obvinil nacionalisty, že svou politikou obsazování státních budov a okupací zbrojnic plány Moskvy na rozbití Ukrajiny vlastně podpořili."
Poté, co ČT zatajila klíčovou skutečnost, dala komentář, kterým manipulovala s veřejností. Dokonce (a to už je spíše komedie), manipulovala i se samotnou redaktorkou. Ta totiž po dotazu jednoho z diváků sdělila, že sama viděla jen sestřih, nikoli celý původní záznam. (To tedy k „manipulaci s veřejností“.)
3. Pokud jde o třetí z bodů, zde jsem se (ovšem záměrně) dopustil určité nepřednosti v tvrzení "Česká televize opravdu jasně a doložitelně postavila na stranu brutálních fašistů na Ukrajině". Rasově a nacionalisticky vypjaté chování je příznačné spíše pro německý nacionální socialismus než italský fašismus. Ale již 70 či 80 let se (ne zcela přesně) i pro německý nacionální socialismus (v učebnicích apod.) používá slovo „fašismus“. To, že se jednalo o útok z pozice krajního nacionalismu je zřejmé z obsahu vystoupení příslušného poslance i z angažovanosti nacionalistických stran v ukrajinském parlamentu. A to, že tento krajní nacionalismus (pro který se běžně používá označení „fašismus“) je brutální, vidíme na záznamu (ovšem nejen na něm, ale každodenně). A ČT jej manipulací s fakty podpořila. Podporuje jej stále. Podporuje parlament, který poslal tanky proti vlastním lidem. Parlament, který se tímto naprosto znemožnil před vlastními lidmi. Parlament, jehož příkazy odmítli vykonávat dokonce i ti, kteří byli proti lidem posláni. (To tedy k tomu, že došlo „k obhajobě brutálního fašismu“).
Ještě odpověď na otázku položenou v titulku. Ano. ČT tím, že jednostranně, zkresleně a neobjektivně informuje veřejnost, straní brutálnímu fašismu (militantnímu nacionalismu).

---
radimvalencik.pise.cz

21. 04. 2014 - 19:43

hrdlodus: Chtěl jsem reagovat podrobně, jako jste učinil vy, ale vlastně by to nemělo smysl.
Prostě napíši, že nesouhlasím s tím, co jste napsal. Víc není třeba psát, protože je mi jasné, že mé argumenty nepřesvědčí Vás a Vaše nepřesvědčí mne. Jelikož zde je problém v nesouladu v myšlení. (Ne, že bych byl fašista, ale že nesouhlasím s Vaší logikou.)
A jediné, co mohu napsat, čím lze argumentovat je to, že brutalitu projevili ve videu i lidé, kteří jsou pravděpodobně komunisté. (To nemá nic vyvracet, pouze to má dodat, že agresivita není ve videu výsadou pouze Svobody.)

Já prostě zastávám názor, že ČT dělá prakticky vše skvěle a vadí mi jen mírná bulvarizace zpravodajství. A s tímto náhledem nemohu akceptovat nic u toho, co jste napsal (ničím jste mne nepřesvědčil), a považuji to za přinejmenším přehnanou reakci.

21. 04. 2014 - 22:43

václav dvořák: Hrdlodus je hezké jméno a synonimum cenzora. je to tak. Dusí hrdla, která chtějí mluvit? Když, tak mne opravte.
Co se týče Ukrajiny: viděl jste, jak se tam "noví lidé" chopili moci? Odkud se rekrutují a co říkají v soukromí mimo kamery? Jak se hlasovalo v parlamentu? To by vám mělo stačit. A dál - co to ohňové a krvavé vzbouření po podepsání dohody, která měla situaci uklidnit? To vám nestačí? Co symboly na vlajkách a na rukávech maskovaných majdanců? Co upalování policistů a střelba do zad vlastních lidí? Stále nic? Co uklíd Saši Bílého do říše duchů, když tam moc hajloval před kamerami? Nebyl to náhodou "večírek louhých nožů"? Nebyl Muzičko konkurentem hochů, co nastoupili do ukrajinských tajných služeb na vedoucí místa a teď organizují nájezdy na lidi, kteří se před fašisty opevnili na východě Ukrajiny? Proč televize tyto okolnosti zatajuje, překruucuje a pomlouvá jen Rusy. Děvčata a chlapci ze Zpravodajství ČT vidí svět tak černo-bíle, až se jim všechny barvy světa slily v hnědou. A ještě maličkost: copak nevidíte, jak nás ČT histericky žene do války, zatímco například v Německu, kousek od nás, jsou veřejnoprávní televize daleko zdrženlivější, objektivnější, a co se týká vidění světa, i dospělejší?!

22. 04. 2014 - 09:57

radimvalencik: Podle mě problém není v logice, ale v tom, že jste asi celý nesestřihaný záznam, na který odkazuji, prostě neviděl. Nejde přece o rvačku v parlamentu. Ale o to, že dva přivolaní svalovci srazí řečníka z pultu. A právě to Vaše "skvělá" ČT (pochopitelně že účelově) vystřihla. Asi nwe z důvodu, že je příliš bulvární...

---
radimvalencik.pise.cz

22. 04. 2014 - 13:49

hrdlodus: "pochopitelně"

20. 04. 2014 - 12:50

tomáš: Opravdu člověka musí potěšit, že není sám, který vidí, co se v ČT děje. Poslední dobou jsem přicházel k závěru, že jsem asi blázen. A to se nejedná jen o ČT.
Opět pocity bezmoci, naštvanosti, beznaděje.
Je zajímavé, že v "malých" zprávách sem, tam něco pustí, ale v hlavních, nejvíc sledovaných informace které předkládají : lhaní, zamlčování , polopravdy.
Názory různých "jimi", NÁMI placenými "experty" vydávají za fakta. Stále stejné obličeje nám valí tu jejich pravdu do hlav. Každý má právo na nezkreslenou a nepředžvýkanou informaci, i ta babička někde na samotě u lesa. Ne každý má možnost a čas se k informacím pracně dohrabávat.
Děsí mě,to. Opravdu to není normální stav. Co se tím sleduje? Co bude následovat?

21. 04. 2014 - 10:22

babi65: Máte pravdu,starší lidé už moc nerozumí těm "pravdivým"informacím,co vysílá čt.Za komunistů jsme věděli..ale ted je to mnohem rafinovanější.Ani ted se nevyznám,kdo má pravdu..Ukrajina-Majdan,nebo rusko.Pro mě a možná i další,je to nesrozumitelné...

21. 04. 2014 - 10:36

jan skopeček: Pane Valenčík,

držím Vám pěsti za Vaši odvážnou občanskou angažovanost. Česká televize je obyčejná nevěstka prodejná západním mocnostem.

Podívejte se na členy Rady ČT:

http://www.ceskatelevize.cz/rada-ct/clenove-rady/

07. 05. 2014 - 14:58

václav dvořák: Při zpravodajství okolo Ukrajiny, stejně jako z dalším míst světa, redaktoři Zpravodajství ČT programově a záměrně lžou. Opisují a citují (aniž by s ek tomu přiznali) další lhářské a manipulativní stanice, které berou za svůj vzor. Odmítají v korespondenci sdělit prameny, y kterých ony lži a manipulace berou, odmítají uvádět citace a k nim opět prameny. Je to hníydo, které potřebuje řádně provětrat, a protože se k tomu generální ředitel nemá, ani Rada, asi odjde nakonec na sudlice a vyhazování z oken. Manipulace okolo spotu kandidátů do EU (Ne, Bruselu...) je ukázka toho, jak si bezostyšně dovolují cenzurovat i vnitřní politickou scénu. Výsledkem další manipulace ČT jsou tzv. \"církevní restituce\". ČT nikdy nepřipustila otevřenou diskusi o této záležitosti a všechny její odvysílané pořady stranily církvi, i když téměř 80% dospělé české populace bylo proti!!! Nakonec si za tuhle \"službu\" nechali televizní bafuňáři odsloužit mši v kapitulní katedrále a manipulátro-kardinál (asi jejich vzor) ji osobně
celebroval!

08. 05. 2014 - 09:33

ondrey: Václav Dvořák v posledním komentaři velmi dobře reflektuje situaci v ČT. Myslím si to samé ohledně zdrojů a "vzorových" medií tedy hlavně BBC. Je to také způsobeno generací angličtinářů, jak jim osobně říkám. Sám jsem jim byl také, tedy byl jsem schopen porozumnět anglicky a tak jsem také "nasával" vše anglické,americké atd. To že tím byla omezena moje schopnost poznání mě přesvědčilo záhy. Naštěstí od redaktorů ČT jsem na té angličtině neusnul a komparuji texty německé a ruské a hle vše je trochu jinak. Je to médium české kotlinky a nic víc si od něj neslibuji a rozhodně nedůvěřuji jeho zprávám. Takže je to o tom nechat vzniknout jiné medium. Ovšem to zeměpisných šířkách a délkách českých není jednoduché. V tom má Ylona Švihlíková pravdu, že v USA lidé více kooperují a vědí, že z historie od státu nic nedostanou a sami si takové médium vytvoří. Co se týče církví. Jsem pro jiný model financování. Rozhodně né ten zvolený tj. odluky,ale to samé co je v SRN tzn. Kirchensteuer. Tedy každý se rozhodne při platbě daní, jestli k církvi patří nebo ne.( v Německu a doufám stejně i v ČR je to základní lidská svoboda). A pak platí.

14. 10. 2014 - 20:46

vítězslav crha: Pan Docent je inteligentní člověk s rozhledem a tak si může dovolit kritizovat zrůdnosti současné doby,kterým se veřejnoprávní ČT plnohodnotně účastní.Já sám jsem skálopevně přesvědčen,že ČT se dopouští trestné činnosti podněcování a obhajování fašismu,což dokládá dnes a denně ve svých zprávách.Jsou to zaprodanci placení z 10ti miliard dolarů USA aby takto činili všechny mainstrémové televize a sdělovací prostředky.A tak ČT okamžitě letí a klidně zradí svůj národ,od kterého si nechá ještě za ty lži platit od každého občana.HNUS VELEBNOSTI.Ještě že sílí podvědomí lidí z jiných médií.Až zvítězí,tak si vás najdeme ať se zašijete kam chcete,trestu neujdete.Tomu věřte šmejdi doby.