Článek Jaké reformy a proč? (31) Elegantní teorie 11

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jaké reformy a proč? (31) Elegantní teorie 11

06. 03. 2014 - 09:50

ondrey: Zde budu asi přehnaně vlevo,ale myslím si,že mladý člověk by neměl vstupovat do jakýhkoliv úvěrů. Zaprvé se musí existenčně rozkročit, tj. nezůstat v mamahotelu. Aby potom otročil a byl stresován každou situací vedoucí ke ztrátě zaměstnání. Navíc je naprosto jasné, že ve volatilní době bude muset každý změnit v kapitalistické společnosti zaměstnání, takže v obchodu se vzděláním a závazkům z něho bych se vyhnul. Je na rodičích dítěte, aby mu našli financování jeho rozvoje. Když za 18 let života mladého dítěte, rodiče částku na studia nenaspoří, tak může jim za to dítko poděkovat a jít pracovat samo a vzdělání si doplnit. Stejně o jeho osudu rozhodne trh, tj. kolik bude jeho cena na trhu se či bez vzdělání. Prostě v tom vidím jen lobby přehršle soukromých škol,aby si udržely svá místa pro učitele a otevřeli další trh.Tomu nechci nějak intelektuálně bránit,ale proč tedy nenajdou model financování u bank sami, když je to taková deviza. Proč do toho tahat stát?

07. 03. 2014 - 07:13

prof. julius kestner: Ano, nezklamal jste mne! - je to přesně tak , jak jsem předpokládal...další článek bude zcela určitě o tom, jak bude nutno zavést školné, jaké to bude potom nádherné a jak to bude pro všechny prospěšné!!!! - je to pořád na jedno brdo... a ještě do toho přidat zhusta teorii her!!!...a prošpikovat to mnohým "paradigma"....pak je to opravdu naprosto "elegantní"!!!!

07. 03. 2014 - 07:17

prof. julius kestner: Jelikož jste mne nezklamal, dávám VÝBORNĚ !!!!!!!