Komentář, na který odpovídáte

15. 02. 2014 - 08:08
 

ondrey: Dominik a jeho sekvenční hra o výhru
Český primas v boji o restituce začal sekvenčně jednat nejdříve v ČR, pak s prezidenten v Soči a nyní ve Vatikánu. Má svůj postup promyšlen správně a nevyužívá jenom lži, ale sekvenčních tahů. Dovolil bych si tento jev jeho hry dnes sklopit do pravidel jeho sekvenční (tedy vícekolové) hry. Pojem dokonalé informovanosti znamená, že neexistují pohyby vyskytující současně, a že všechny informace v rámci hry jsou všeobecně známy! To znamená, že informace je známá každému hráči hry, a že každý hráč si je vědom toho, že informace je veřejná. Zde je už vidět, jakou hru otec Dominik se Svatým otcem hraje a jakou hru hraje s českými daňovými poplatníky. V roce 1969, D.K. Lewis formalizoval předpoklad společného vědomí common knowledge, které již dříve implicitně předpokládali herní teoretici Luce a Raiffa a další. Lewis definoval všeobecně známé, jako představu, kde všichni hráči znají veškerá pravidla hry, užitkové funkce všech hráčů (tedy např. i českých daňových poplatníků), a víme, že každý hráč si je vědom, že každý hráč je seznámen, a tak dále.
Informace jsou znalostmi každého hráče o hře. Množina informací může zahrnovat počet hráčů, tahy které každý hráč hraje, strategie, výplaty, a sekvenční tahy ve hře. Hráči hry mají nějakou množinu informací; oni mohou mít dokonalé nebo nedokonalé informace, úplné nebo neúplné informace, symetrické nebo asymetrické informace. Zde názorně vidíme, jaké informace apoštolská církev směrem k veřejnosti uvolňuje a jak asymetricky vše podává u Petrova stolce ve věčném městě.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.